FAQ

INSTRUKCJA WYMIANY DLA KLIENTÓW SKLEPU INTERNETOWEGO ORAZ SERWISÓW AUKCJYNYCH FIRMA / KONTAKT Oferujemy obuwie, tekstylia oraz sprzęt sportowy renomowanych firm: NIKE, PUMA, ADIDAS. Istniejemy na rynku już 15 lat. Siedziba naszej firmy znajduje się w Chorzowie przy ul. Wolności 17. Oferujemy atrakcyjne ceny i szeroki asortyment towaru. Sprzedajemy tylko ORYGINALNY towar, co potwierdzają nasze komentarze jak i kontrole oryginalności przeprowadzane w naszym sklepie. Dane teleadresowe: Przedsiębiortwo Handlowe G. Kocieł - T. Zalewski Sp. J. - 41-500 Chorzów, ul. Wolności 17 - NIP: 627-11-57-662 Jeżeli mają Państwo jakiekolwiek pytania, nie wiedzą Państwo czy rozmiar na aukcji jest odpowiedni lub jest to pierwsza transakcja, proszę śmiało pytać, nasi pracownicy odpowiedzą na wszystkie nurtujące Państwa pytania: Dział sprzedaży Allegro.pl: allegro@e-sportline.pl telefon: 723 414 101 Postaramy się, aby otrzymali Państwo odpowiedź w jak najkrótszym czasie, zazwyczaj 48 h. PŁATNOŚCI 1. Pobranie: Kwotę za produkt + koszty przesyłki, płacą Państwo u kuriera DPD. 2. PayU: szybki łatwy sposób dla wpłat na konto. 3. Zwykły przelew: Kwotę za produkt + koszty przesyłki, na konto: 81 1050 1243 1000 0023 3929 1532 ING BANK ŚLĄSKI O/CHORZÓW WYSYŁKA Po dokonaniu zakupu proszę o wypełnienie Formularza Opcji Dostawy z potwierdzeniem zawarcia transakcji: 1. Paczka za pobraniem: produkt wysyłany jest w ciągu 24 godz. Pieniądze wręczamy kurierowi, który przywozi paczkę pod wskazany adres. 2. Płacę z Allegro produkt wysyłany jest w momencie zaksięgowania pieniędzy na koncie. Zazwyczaj 24h. 3. Zwykły przelew: produkt wysyłany jest w momencie zaksięgowania pieniędzy na koncie. Zazwyczaj 72h. 3. Wszystkie paczki wysyłamy firmą kurierską DPD !! 4. Aktualnie nie wysyłamy Pocztą Polską !! 5. Nie wysyłamy paczek za granicę w żadnej formie. Wysyłka tylko w obrębie kraju. WYMIANA W razie gdyby się okazało że rozmiar produktu został jednak źle wybrany, prosimy o stosowanie się do podanej poniżej procedury: 1. Paragon prosimy włożyć do pudełka wraz z wypełnionym FORMULARZEM WYMIANY. 2. Dane do wysyłki: PH. G. Kocieł - T. Zalewski Sp. J, 41-500 Chorzów, ul Wolności 17. 3. Wymiany realizowane do 3 dni roboczych. 4. Ze swojej strony wysyłamy paczkę firmą kurierską DPD. 5. W przypadku błędu z naszej strony - np. wysłany zły rozmiar - Klient nie ponosi żadnych kosztów. 6. Koszt wysyłki ponosi Klient - 14 zł - paczka wysyłana jest za pobraniem. 7. Nie odbieramy paczek za pobraniem. 8. Karton stanowi integralną część butów, więc jego zniszczenie /np. oklejenie taśmą/ powoduje brak możliwości wymiany. 9. Każdy klient ma 10 dni na wymianę - od momentu otrzymania produktu. ZWROT W przypadku zwrotu produktu, prosimy o stosowanie się do podanej poniżej procedury: 1. Do pudełka prosimy włożyć paragon lun fakturę VAT wraz z wypełnionym FORMULARZEM ZWROTU. 2. Dane do wysyłki: PH. G. Kocieł - T. Zalewski Sp. J, 41-500 Chorzów, ul Wolności 17. 3. Zwroty realizowane są do 3 dni roboczych. 4. Nie ponosimy odpowiedzialności za czas księgowania pieniędzy na koncie. 5. Koszt wysyłki nie podlega zwrotowi! 6. Nie odbieramy paczek za pobraniem. 7. Karton stanowi integralną część butów, więc jego zniszczenie /np. oklejenie taśmą/ powoduje brak możliwości zwrot. 8. Każdy klient ma 10 dni na zwrot - od momentu otrzymania produktu. 9. Pieniądze wysyłamy tylko na wskazane konto. Nie wysyłamy pieniędzy imiennie - Pocztą Polską !! GWARANCJA / REKLAMACJA Jesteśmy autoryzowanym sklepem w związku z tym wszystkie modele w naszej ofercie są objęte rocznym okresem gwarancji! na wszelkie wady ukryte. Jest ona udzielana na podstawie dołączonego do każdej pary paragonu fiskalnego lub faktury VAT. Jeśli w trakcie gwarancji wystąpiły wady nie wynikające z użytkowania produktu, prosimy o wypełnienie formularza reklamacyjnego, do pobrania tutaj: 1. Dane do wysyłki: PH. G. Kocieł - T. Zalewski Sp. J, 41-500 Chorzów, ul Wolności 17. 2. Prosimy pamiętać o włożeniu do pudełka paragonu oraz formularzu reklamacyjnego. 3. W przypadku braku formularza bądź dowodu zakupu (paragon, faktura) reklamacja nie będzie rozpatrzona. 4. Wszystkie zgłoszenia są rozpatrywane w ciągu 14 dni od daty otrzymania paczki. 5. O wyniku postępowania reklamacyjnego zostaną Państwo poinformowani pocztą zwykle po upływie tego terminu. FAKTURA VAT 1. Na życzenie klienta wystawiamy Fakturę VAT. 2. Wszystkie dane niezbędne do jej wystawienia prosimy podać po złożeniu oferty w Formularzu Opcji Dostawy potwierdzającym licytację.
TEST1 z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel